miercuri, 12 octombrie 2011

Bratara prieteniei: Candy Stripe

                Sunt cool, sunt la moda, dar la cine sa apelezi sa iti faca chiar si cel mai simplu model, candy stripe? Ei, apelezi la blogul meu care te invata cum sa ti le faci singur/a! Primul model (da, recunosc :">) care am reusit sa il fac este Candy Stripe, care arata cam asa:                     
Acum va voi invata cum sa o faceti. Eu am invatat de la TheTaviTavi, de pe youtube. Are un talent aparte de a explica ;). Asa. Deci, aveti nevoie de 6 fire, 2 culori. Cate 3 fire de fiecare culoare. Cum le asezati: Intai primele 3 fire (prima culoare) si apoi a 2-a culoare, adica celelalte 3 fire. Innodati-le la un capat. Luati in mana primul fir. Faceti cate 2 noduri pe fiecare din celelalte 5 fire. Lasati firele in ordinea in care au picat ele. Apoi, repetati miscarea cu firul care acum a devenit primul. Ar trebui sa le aveti asa (acum): 2 fire prima culoare, 3 fire a doua culoare, 1 fir prima culoare. In ordinea asta. Repetati toata miscarea, pana cand bratara e destul de lunga pentru a a va cuprinde mana.

3 comentarii:

  1. Nu am avut timp, dar cu siguranta voi publica unul (in postarea asta patrea a II-a), dar nu am avut timp. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ţi-a ieşit destul de bine, având în vedere că e prima pe care o faci. Ce-ţi recomand e să strângi mai tare nodurile ca să nu se mai vadă ca o plasă.X_X

    >:d< Mult spor la făcut brăţări în continuare.

    RăspundețiȘtergere