luni, 10 octombrie 2011

Leapşa: noi doi (două)

                Am primit o leapşă de la prietena mea Bia. Aici sunt puse nişte întrebari la care trebuie să răspund despre persoana de la care am primit leapşa (adică Ylli). Hmm, complicat şi emoţionant, dar merge să încerc:
1.Îţi zic în vre’ un fel?
Diep.. Andre, Deea.
 2.Cum ne-am cunoscut?
La gradiniţa. Păi, eram în aceeaşi clasă şi ca (evit cacofonia) colege  de grădi am început să vorbim. Aveam chestii în comun şi ne-am împrietenit :) Smilee :)
 3. Vorbim des?
Şcoala ne cam intrerupe convorbirile de 4,5 ore la telefon... Deci, nu.
 4. Suntem pietene?
Păăi, cred şi sper. :)
 5. Numele tau din telefonul meu?

Andreea
 6. Petreci timpul cu mine? 
Doar în week-end-uri.
 7. Vrei să vorbim mai des?
Diepp!
 8. Vrei să te îmbraţişez?
Nu. Vreau să te îmbraţişez eu pe tine >:D<
 9. Ce suntem noi?
Fete. Aaa, la altceva te referi. Păi, prietene.
 10. Am încredere în tine?
Nu total, nu cred, după tot ce s-a întamplat. Dar e bine că s-a terminat :)
 11. Eşti importantă pt. mine?
Ăăăămmmmm, cred că da. Zi-mi tu, eu nu ştiu :D
 12. Te iubesc?
Nu :)) Nu cred. Defapt NU.
 13. Te gândeşti la mine?
Da. Da.
 14. Adevărul este că....
Adevărul este că nu ştiu cu ce să completez această întrebare.
 15. Crezi că trebuie să dai asta şi celorlalţi?
Da. Dar să nu scrie despre mine, că nu am (înafară de Bya) prieteni pe blogger/ceva de genul.


Aşa, o voi da Biancăi să o comăpleteze. Cine o mai ia să îmi yică şi să nu scrie despre mine. Nimeni nu mă cunoaşte aşa ca mine şi prietenele mele. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu